暑期足球比賽-新界北F組冠軍

完成了兩個階段的足球課程, 諾諾可以進入第三階段.  比賽由bb班開始, 所以第一個星期六就是bb班的比賽.

柴娃娃玩左半日, 諾諾只在出賽時做了半場後衛, 由於大伙都在對方前龍門混戰, 他做後衛可以得閑到擺pose自娛, 真好笑!

好在隊中有一位猛人, 狂數對方3:0, 5:0, 才"痴"到獎牌咋!  大埔F組成為冠軍, 可以進軍全港區際賽, 之後還有機會比賽, yeah!

正式比賽後, 還有兩場友誼賽, 總算可以正選出場, 做前鋒, 原來諾諾做前鋒都算可以的, 真係玩得好開心!

 

Ixyswx_r.B0J_fNY9HTjsw
全隊人都有獎牌架, yeah~

YsWsXGWVZgciB.ohc5hVbA
開賽前來張大合照, 教練姐姐去了照顧其他隊, 沒有一起合照.

yb0GT5ddhx4lMb2NIG7fvQ
喂, 交個波過來啦!

 
j1Bxn1b1vOV2MvpJr6Ukbg
中場休息!

aIXbzmNQZaFqAd6qaOuDag
教練教路, 你兩個係後衛, 唔好一味向前衝, 要守著, 見到佢地踢個波過來時, 踢晒過去, 知唔知?

xoRVEv8th8zLQjdo2Lmfqw
大埔F組, 一定贏, 加油!

XaQIvGIJ0NS3Zt3THtVD1g
大埔F組的隊友仔, 領獎後合照.

FbVcLPosvNKeOo4NNPolbA

拿著獎杯, 和兩位教練合照.

 

發表留言